دانلود فیلم و سریال رایگان

تبلیغات

5/5 - (1 امتیاز)

فرناز رهنما همسر بهنام تشکر در هفت سنگ

 فرناز رهنما همسر بهنام تشکر در هفت سنگ + عکس

فرناز رهنما همسر بهنام تشکر در هفت سنگ

 

فرناز رهنما همسر بهنام تشکر در هفت سنگ

فرناز رهنما این روزها مشغول بازی در سریال «هفت سنگ» به کارگردانی علیرضا بذرافشان است.
او در این باره گفت: در این مجموعه تلویزیونی نقش الهام عروس خانواده را بازی می کنم و برای بار دوم تجربه همکاری در قالب زن و شوهر را با بهنام تشکر دارم. الهام شخصیتی بسیار مهربان و بشر دوست است،حال با اخلاق‏های خوب و بد خودش. هفت سنگ کمدی اجتماعی خانوادگی است که به عقیده من روایت روان، ساده، شیرین و شیوایی دارد. یکی از ویژگی‏های مثبت اثر این است که از دل مردم آمده و به همین خاطر حس می‏کنم که مردم با آن ارتباط خوبی را برقرار خواهند کرد.

در بازخوردهایی که از سمت مردم داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که دوست دارند ما دو نفر را در قالب زن و شوهر ببینند، اما نکته‏ ای که در اینجا مطرح است نگرانی‏هایمان برای این بود که نکند خدای نکرده خودمان را تکرار کنیم و امیدوارم تمام تلاش‏هایمان در این رابطه به ثمر بنشیند.
بازیگر سریال «ساختمان پزشکان» افزود: بذرافشان کارگردان زیرکی است و قلم بسیار خوبی نیز دارد و همیشه از بازیگرانش می‏ خواهد تا به متن وفادار باشند و همین ادبیات مختصشان است که می تواند آثارشان را از سایرین متمایز کند از آن دست کارگردانانی است که به طور کامل به ایشان اعتماد دارم. تحلیل درستی دارند و آنهم بیشتر به این خاطر است که هم نویسندگی و هم کارگردانی را خودشان برعهده دارند و همین‏ها باعث شد تا تفاوت در سبک بازی من و بهنام تشکر دیده شود و از کلیشه دور شویم.

بازیگر فیلم «اقلیما» توضیح داد: بعد از چند ماه که فقط فیلم نامه خواندم و هنوز به دلیل خوب نبودن کارها هیچ پیشنهادی را قبول نکردم، چرا که اگر اینها را قبول می‏کردم، نه تنها باعث پیشرفتم نمی شد، بلکه باعث می شد روند کاری‏ام به سمت نزولی پیش رود. از اینکه تا الان صبر کردم و هر پیشنهادی را قبول نکردم، بسیار راضی‏ام که الان متن بسیار خوب چهل قسمتی را در دست دارم. هفت سنگ کمدی شریفی دارد و به نسبت سایر کارهای بذرافشان جدیدتر است و من آینده خوبی را برای او پیش‏ بینی می‏کنم.

او درباره قصه سریال گفت: در حال حاضر خیلی از سریال‏ها را داریم که بنا به نتیجه‏ گیری کلی‏ای که در پایانشان دارند، می‏ گویند شبیه سریال «خانه سبز» است، اما این مسئله در مورد هفت سنگ کاملا فرق می‏کند، چرا که اولین ویژگی مشهودش این است که تمامی کاراکترهای این سریال، قهرمانند و هیچ ضد قهرمانی نداریم، در پایان هر قسمت امکان ندارد که دلخوری‏ای بین کاراکترها باقی بماند و در واقع همه چیز به سمت خوب بودن پیش می‏رود، اما نه خوب بودن شعاری که ما می‏شناسیم. فکر می‏ کنم مهربانی کاراکترهای خانه سبز آنقدر دلچسب بود که به دل مردم هم نشست و تا الان هم مردم با این سریال خاطره دارند و از یادشان نرفته است. هفت سنگ هم به همین شکل است، اما بسته به شرایط روز تا حدودی مدرن‏تر و جدیدتر است.

او در پایان گفت: یکی دیگر از نکاتی که در این سریال می بینیم حضور هر سن از بازیگر در سریال است و همین باعث می‏شود تا مخاطب خودش را با ما نزدیک و صمیمی احساس کند. ما داریم از تجربیات هر فرد در هر سنی در این اثر استفاده می‏کنیم. به دلیل اینکه در هر قسمت داستان اصلی را در سه خانواده پیگیری می‏ کنیم و در پایان یکی از اعضای خانواده نتیجه‏گیری کلی را از زبان خودش بازگو می‏کند.

seemorgh.com – banifilm.ir

اشتراک در شبکه های اجتماعی، این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

تبلیغات

ارسال دیدگاه جدید

۱ نظر ارسال شده
  1. زینب گفت:

    ممنون من که عاشق هر دو تاشونم بخصوص فرناز جون

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال نمایید.