دانلود فیلم و سریال رایگان

تبلیغات

5/5 - (1 امتیاز)

بازیگران معروف ترکیه در سریال آوای باران

 بازیگران معروف ترکیه در سریال آوای باران

بازیگران معروف ترکیه در سریال آوای باران


تهیه‌کننده سریال «آوای باران» گفت: قصه این مجموعه، قصه پرخونی است و دارای داستان‌های جانبی و پر از داستانک است.

محمد هاشمی اصل گفت: محور اصلی این قصه داستان دختری به نام باران است که در بچگی در خانواده ثروتمندی به دنیا آمده است، اما چرخ روزگار این دختر را به روزگاری می‌کشاند که به باند گداها وارد می‌شود و یکسری مسائل بر سرش می‌آید.

این تهیه‌کننده در ادامه به بخش‌هایی از این سریال که به موضوع سقوط هواپیمای ایرباس ایران در سال ۱۳۶۷ برمی‌گردد، اشاره کرد و گفت:‌ در این بخش مادر باران شهید می‌شود. این بخش به شدت برای ما حائز اهمیت است و شاید رسالت اصلی داستان همین باشد که خیلی هنرمندانه و ریزبینانه این اتفاق افتاده است. به قول تلویزیونی‌ها خیلی گل درشت نیست و نشان می‌دهد فقدان مادری که در این جنایت به شهادت می‌رسد، چگونه کشتی زندگی یک پدر و دختر ایرانی را متلاطم می‌سازد.

او افزود: رسالت اصلی این سریال و از جمله این بخش، آگاه کردن مردم از این اتفاق است که نشان بدهیم اثرات این اتفاق در زندگی‌های مختلف این افراد بعد از حادثه چگونه است.
او با اشاره به اینکه «آوای باران» یک درام جذاب، گیرا و پرکشش است، در خصوص تأثیر فیلمنامه ناقص روی روند تولید این مجموعه، گفت: البته در خصوص فیلمنامه، طراحی کلی داشته‌ایم اما با توجه به شیوه عملکرد سهیلی‌زاده و با توجه به بازخوردهایی که از نقش‌ها و شخصیت‌ها از مخاطب می‌گیریم، به فراخور، پررنگ‌تر می‌شود و برای این شخصیت‌ها بیشتر می‌نویسیم اما به طور کلی طراحی و چارچوب عمده را انجام داده‌ایم.

او با اشاره به اینکه «آوای باران» حدود ۲۰ بازیگر ترکیه‌ای دارد، گفت: این بازیگران، بازیگرانی هستند که مخاطب ایرانی آنها را خوب می‌شناسند. این بازیگران حتی در سطح بین‌المللی نیز شناخته شده هستند.

در پایان هاشمی در خصوص روند تولید این مجموعه گفت: اکنون ۲۰ قسمت از مجموعه «آوای باران» را به شبکه سه تحویل داده‌ایم و قسمت‌های آخر را نیز روز پخش خواهیم داشت.

وی همچنین به این نکته اشاره کرد: حدود ۹ قسمت از این مجموعه در دهه ۷۰ می‌گذرد.

banifilm.ir – seemorgh.com

اشتراک در شبکه های اجتماعی، این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

تبلیغات

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال نمایید.