دانلود فیلم و سریال رایگان

تبلیغات

5/5 - (2 امتیاز)

فیلم حضور رهبر انقلاب در منزل شهید رضایی نژاد و بوسه عاشقانه آرمیتا بر صورت آقا

 

فیلم حضور رهبر انقلاب در منزل شهید رضایی نژاد و بوسه آرمیتا برصورت آقا یا همان پدر و رهبر انقلاب

فیلم حضور رهبر انقلاب در منزل شهید رضایی نژاد و بوسه آرمیتا برصورت آقا یا همان پدر و رهبر انقلاب

 

دیدار رهبر انقلاب با خانواده و همسر شهید داریوش رضایی نژاد و بوسه بر سر آرمیتا

بسم الله 
 
سر آرمیتا خانم رضایی نژاد ما این سالها خیلی شلوغ است. آرمیتای شیرین ما که ماشاالله دیگر برای خودش خانمی شده است، این روزها کلاس اول می رود. خودش هم گفته است که اگر دانشمند شد و شهیدش کردند کنار بابایش به خاک بسپارند… چقدر خوب که دختر اینقدر به بابا می رود. چقدر خوب که دخترها بابایی اند…
آرمیتا خانم عزیز ما اما خیلی صبور است. هرکجا که می رود یک خروار مسئول و مدیر را باید تحمل کند که در مراسم تقدیر از شهدای خانواده هسته ای می خواهند او را ببوسند و در آغوش بکشند و با آرمانهای شهدای هسته ای تجدید میثاق کنند!
خود آرمیتا هم دیگر عادت کرده است که در مراسم تقدیر از خانواده شهدای هسته ای جزو عناصر اصلی جلسه باشد. 
یک روز در تاسیسات هسته ای باید حاضر باشد و یک روز در افتتاح فلان پروژه ی هسته ای و یک روز جلوی دوربین برود و از پدر بگوید، یک روز دیگر باید روبان افتتاح فلان پروژه ی تحقیقاتی را پاره کند ولو اینکه با زور و اشک و آه باشد!
کسی چه می داند شاید این سالها هم مرتبا باید بین مدرسه اش و نهاد ریاست جمهوری در رفت و آمد باشد و سر هر توافق هسته ای بیاید پاستور تا رئیس جمهور هر سال مقطع تحصیلی اش را بپرسد!
فیلم حضور رهبر انقلاب در منزل شهید رضایی نژاد و بوسه آرمیتا برصورت آقا یا همان پدر و رهبر انقلاب
 
نمیدانم اما شاید برای آرمیتا هیچ آغوشی مثل آغوش خامنه ای نباشد، همانی که آرمیتا را هیچوقت فراموش نمی کند و احوال پرسی اش با وی جلوی دوربین ها و مناسبتی نیست. شاید هیچ دست نوازشی مثل دست رهبر بابای علیرضا احمدی روشن به آرمیتا نچسبد، همانی که وفادارترین است به خون پدرش.
آرمیتا، آقا را بابایش می بیند، به او بادام زمینی تعارف می کند و دورش می گردد. فقط خامنه ای می تواند از آرمیتا “یک بوس خوشمزه” بخواهد ! فقط آقا به آرمیتا می گوید “پری” و آرمیتا هم فقط به یک نفر می گوید “حضرت آقا” ! اگر حرف احترام و رهبری آقا مطرح نبود حتما آرمیتا، آقا را بابا صدا می کرد. 
خوب پدری می کند خورشید انقلاب، فرزندانش را …
شاید سخن جدش را خوب شنیده که بوسیدن و دست کشیدن بر سر یتیم چقدر با ارزش است و هیچی مانند این برای خداوند با ارزش نیست و چه حس خوبی برای یتیم میگذارد…
فیلم حضور رهبر انقلاب در منزل شهید رضایی نژاد و بوسه آرمیتا برصورت آقا یا همان پدر و رهبر انقلاب
 
 
پوستر مثل بابا بوسیدن آرمیتا رضایی نژاد توسط آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب
 
 
بازخوانی: 
 را در این آب و خاک تشکیل بدهید؛ براى اینکه بتوانید این وظائف بزرگ را انجام بدهید، بایستى دین را، تقوا را، عفّت را، پاکیزگىِ روحى را در میان خودتان هرچه بیشتر ترویج کنید و تقویت کنید. جوانِ امروز احتیاج دارد به دین، به تقوا، به علم، به نشاطِ کار، به امانت، به عفّت، به [انجام‌] خدمات اجتماعى و به ورزش؛ اینها خصوصیّاتى است که جوانِ امروز به آن احتیاج دارد و شما عزیزان بسیجىِ من انشاءالله توفیق انجام این کار را داشته باشید.

فیلم کامل دیدار حضور رهبر انقلاب در منزل دانشمند شهید رضایی نژاد

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت و دانلود نمایید :

 

منبع :  eshnab.mihanblog.com –  khamenei.ir

اشتراک در شبکه های اجتماعی، این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

تبلیغات

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال نمایید.