دانلود فیلم و سریال رایگان

تبلیغات

5/5 - (1 امتیاز)

مایکل داگلاس و کاترین زتاجونز از هم جدا شدند

مایکل داگلاس و کاترین زتاجونز از هم جدا شدند


شایعات منتشر شده نشان می دهد مایکل داگلاس و کاترین زتاجونز از هم جدا شدند.
طبق مشاهدات و شواهد اخیر مایکل داگلاس و همسرش کاترین زتاجونز از هم جدا دیده شدند.

کاترین زتاجونز و مایکل داگلاس هر دو برنده جایزه اسکار و یکی از زوجهای معروف هالیوودی بودند که در تعطیلات جدا از هم دیده شدند. حتی در مراسم فرض قرمز هم این زوج جدا از هم دیده شدند.

در حالی که این دو تعطیلات و استراحت خود را می گذارنند که کاملا از هم جدا هستند! که نه طلاق گرفتند و نه در حال اقدامات برای طلاق گرفتن هستند! دفتر مایکل داگلاس تا الان هیچ اظهاری نظری درباره این خبر نکرده است و همینطور نمایندگان کاترین زتاجونز هم پاسخ سئوالات را نمی دهند!

مایکل داگلاس ۶۸ ساله و کاترین زتا جونز ۴۳ ساله در سال ۲۰۰۰ با هم ازدواج کردند و دارای دو فرزند هستند. هردوی آنها در سالهای اخیر از بیماری رنج می برند و برای درمان بیماری و سلامتی خود تلاش می کنند.

کاترین زتاجونز در ماه آوریل به خبرنگاران گفت به دنبال سرطان مایکل داگلاس به بیماری روانی و اختلال دوقطبی دچار شد و به مرکز بهداشت و درمان برای معالجه مراجعه کرد و تحت درمان است.

آنها پس از بازگشت از جشنواره فیلم مونت بلانک فرانسه تصمیم گرفتند تا مدتی از هم جدا باشند. جالب آنکه آن دو همدیگر را در سال ۱۹۹۸ در جشنواره فیلم مونت بلانک فرانسه ملاقات کردند!

کاترین زتا جونز در سال ۲۰۰۲ جایزه اسکار بازیگر زن نقش مکمل را دریافت کند. همچنین مایکل داگلاس در سال ۱۹۷۵ جایزه بهترین تصویر و فیلم را در مقام تهیه کننده و در سال ۱۹۸۷ بازیگر برنده وال استریت شناخته شد.

michael douglas , catherine zeta-jones

اشتراک در شبکه های اجتماعی، این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

تبلیغات

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال نمایید.